Εν μέσω πανδημίας, προωθείται η μεταβίβαση πλειοψηφικών μετοχικών πακέτων των “Οργανισμών Λιμένων Α.Ε.” Αλεξανδρούπολης, Βόλου, Ηγουμενίτσας και Ηρακλείου από το ΤΑΙΠΕΔ: Τεσσάρων από τα δέκα συνολικά, τα οποία έχουν μεταβιβασθεί στο “υπερταμείο”, σύμφωνα με πληροφορίες.

“Μπορεί ο κορωνοϊός να έχει προκαλέσει ανησυχίες για καθυστερήσεις και μη τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων σε μεγάλα επενδυτικά projects της χώρας, ωστόσο, το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης δε βρίσκεται ανάμεσα σε αυτά”, σχολιάζει η τοπική εφημερίδα “Γνώμη”.

Ήδη, έχει δημοσιευθεί από το ΤΑΙΠΕΔ η πρόσκληση για την εκδήλωση ενδιαφέροντος για την θέση του οικονομικού συμβούλου για τα τέσσερα λιμάνια, ο οποίος θα αναλάβει την πραγμάτωση των σχετικών διαγωνισμών. Οι εταιρείες καλούνται να υποβάλλουν τις προσφορές τους μέχρι τις 14 Απριλίου.

Κατά τα καθιερωμένα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ο ιδιωτικός τομέας, με τρόπο παρασιτικό, καλείται να κερδοσκοπήσει με αντικείμενο τις έτοιμες υποδομές του Δημοσίου. Αντί για διεύρυνση της οικονομικής δραστηριότητας με επενδύσεις σε νέους τομείς. Το ξεπούλημα επιβλήθηκε στην Ελλάδα με αφορμή την κρίση χρέους και όργανο το Μνημόνιο. Όμως, οι πρακτικές αυτές επιβάλλονται και στις άλλες χώρες της Ε.Ε., στο όνομα της προώθησης του “ελεύθερου ανταγωνισμού”. Έτσι, οι υπερεθνικοί “αεριτζήδες”, αντί να προβούν σε παραγωγικές επενδύσεις με ρίσκο και ανάλογο κόστος, “στρογγυλοκάθονται” στα έτοιμα.

Την παθογένεια αυτή ανέδειξε η “Χριστιανική”, με αφορμή το πολύνεκρο δυστύχημα της γέφυρας της Γένοβας. Η Ιταλία εκποίησε την εκμετάλλευση των εθνικών οδών της σε ιδιώτες, οι οποίοι ελαχιστοποίησαν τη δαπάνη συντήρησης, για να μεγιστοποιήσουν την κερδοφορία τους.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>